** شهدای شهر زاویه **

.... شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات ...

.... شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات ...

** شهدای شهر زاویه **

سلام
بنده با ساخت این وبلاگ در خدمت شما دوستداران امام و شهدا هستم تا در این راه سهم کوچکی را داشته باشم و در مقابل جنگ نرم، سربازی از سربازان آقا باشم.
افتخارم: بسیجی بودن میباشد.
آرزوم: شهید شدن پای رکاب آقاست.
هدف: من این وبلاگ رو به نیابت از شهیدان درست کردم تا من و شمارو شفاعت کنند.
شهیدانی که رفتند تا ما باشیم.

آخرین نظرات

سلام

با سلام و احترام خدمت تمامی همشهریان عزیز

به امید خدا و همیاری شما عزیزان بزرگوار قدم در راهی گذاشته ایم تا بتوانیم شهدای گران قدر شهرمان را هرچه بیشتر و بهتر بشناسیم.

لذا از تمامی خانواده های معزز و معظم شهدا و همچنین رزمندگان و همسنگران شهیدان والا مقام شهر عزیزمان زاویه تقاضا داریم بنده حقیر را در جمع آوری و راه اندازی این وبلاگ یاری نمایند.

قبلا از تمامی شما دوست داران شهادت و رهروان ولایت کمال تقدیر و تشکر را دارم.

نظرات  (۱)

  • رضا تنها
  • سلام
    موفق باشید
    دستمریزاد
    پاسخ:
    سلام ممنون. امیدوارم بتونم با کمک شما عزیزان یاد شهدا روو زنده نگه داریم 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی