** شهدای شهر زاویه **

.... شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات ...

.... شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات ...

** شهدای شهر زاویه **

سلام
بنده با ساخت این وبلاگ در خدمت شما دوستداران امام و شهدا هستم تا در این راه سهم کوچکی را داشته باشم و در مقابل جنگ نرم، سربازی از سربازان آقا باشم.
افتخارم: بسیجی بودن میباشد.
آرزوم: شهید شدن پای رکاب آقاست.
هدف: من این وبلاگ رو به نیابت از شهیدان درست کردم تا من و شمارو شفاعت کنند.
شهیدانی که رفتند تا ما باشیم.

آخرین نظرات

                                          

شهید غلامحسین تنها
فرزند یعقوبعلی
تاریخ ولادت : 1341
تاریخ شهادت : 24/12/1361

محل شهادت: سومار




بسم الله الرحمن الرحیم

به نام آنکه مرا آفرید و به من آموخت که در راه او جهاد کنم و به نام مقدس آزاد کننده انسان از شرک و به نام رها کننده انسان از بند اسارت های نفسانی و در هم کوبنده بت های زمان و تاریخ و به نام مرد با تقوا و به آزادی و با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و یگانه بت شکن قرن.

سلام به روح پاک شهیدان به خون خفته انقلاب اسلامی ایران من وصیت میکنم که پدرم و برادرم مرا ببخشید گرچه برای پدرم فرزند خوبی نبودم.

 

از آنها خواهش می کنم که مرا ببخشند و از آنها تمنا دارم برایم طلب مغفرت نمایند و مرا مورد عفو خود قرار دهند. چون من جهاد با کفر را با چشمانی باز و دلی آزاد این راه را که راه مقدس انبیاء است انتخاب می کنم و از آنها می خواهم که با کفار از خدا بی خبر و با منافقان که سنگ اندازی در راه انقلاب می کنند بجنگند و آنها را از صحنه تاریخ محو کنند و از برادرم خواهش می کنم در عزای من برایم لباس سیاه نپوشد. چون من این شهادت را برای خود عروسی می دانم و از خواهرم می خواهم برای من زینب وار رفتار کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی