** شهدای شهر زاویه **

.... شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات ...

.... شهدا را یاد کنیم حتی با ذکر یک صلوات ...

** شهدای شهر زاویه **

سلام
بنده با ساخت این وبلاگ در خدمت شما دوستداران امام و شهدا هستم تا در این راه سهم کوچکی را داشته باشم و در مقابل جنگ نرم، سربازی از سربازان آقا باشم.
افتخارم: بسیجی بودن میباشد.
آرزوم: شهید شدن پای رکاب آقاست.
هدف: من این وبلاگ رو به نیابت از شهیدان درست کردم تا من و شمارو شفاعت کنند.
شهیدانی که رفتند تا ما باشیم.

آخرین نظرات

وظایف ما در قبال شهدا !

من و شما واقعا امروز نسبت به شهدا چه وظایفی داریم؟  اولین وظیفه ما با دوستان شهدا دوست، با دشمنان شهدا دشمن باشیم.


من و شما واقعا امروز نسبت به شهدا چه وظایفی داریم؟ اولین وظیفه ما با دوستان شهدا دوست، با دشمنان شهدا دشمن باشیم. پیرو مقام معظم هبری(دام ظله العالی) باشیم. با دشمنان آنها دشمنی کنیم. پدران شهید، مادران شهید، برادران شهید حرمت شهیدشان را باید نگه دارند. اگر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) و حضرت ام الکلثوم(س) اگر یاد شهد را گرامی نمی دانستند اهداف شهدا را بازگو نمی کردند. نور شهدا خاموش شده بود

پدران شهید، مادران شهید، دوستان شهید یکی از مهمترین وظایف من و شما این است که راه شهدا را ادامه دهیم امروز جامعه و مملکت اسلامی ما نیاز به خدمت دارد مسئولین هر چه دارند از برکت خون شهدا دارند. مدیون شهدا هستند باید به مردم خدمت کنند تا ایران اسلامی از برکت شهدا در دنیا نمونه شود اسلام به همه جا برود. این یکی از مهمترین وظایف من و شما است

  زندگی نامه شهدا باید تدوین شود و کرامات این شهدا باید نوشته شود علاوه بر یادمان شهدا که هر ساله برگزار می کنیم زندگینامه شهدا وصیتنامه شهدا خاطرات شهدا از پدر، از مادر، از برادر، از هم رزم اینها باید واقعا جمع آوری شود  الان اگر از یک نوجوان یا جوانی بپرسی که فوتبالیست برزیلی یا آمریکایی را می شناسید؟حتما می شناسند همه می شناسند حالا اگر سوال بپرسی بچه ها سردار شهید همت را می شناسید، شهید باکری را می شناسید، شهید زین الدین و دیگران را می شناسید، فکر میکنید چه میگویند؟؟ شهدایی که این همه خون دادند، جان دادند و از هستی شان گذشتند سرداران بزرگی بودند حماسه آفریدند بزرگ بودند اینها واقعا ستارگان هستند. چقدر درباره آنها میدانیم. دشمن آمده و ستارگان خودش را در خانه های ما آورده است. بچه های ما اسمشان، رسمشان، چند گل زده است، در کجا مقام آورده است؟ همه را بلد هستند اما از شهید بگویی 5 دقیقه راجع به این شهید زندگی نامه اش وصیتنامه اش صحبت کن. چیزی بلد نیست چرا بلد نیست؟ چه کسی تقصیر دارد؟ ما کم کاری کرده ایم، ما کم شناسانده ایم. یکی از وظایف بزرگ من و شما این است که آثار شهدا خدا وکیلی باید جمع آوری کنیم. اگر در باب امیرالمومنین(ع) کسی چیزی نمی نوشت امروز به من و شما نمی رسید. اگر در باب امام حسین (ع) کسی چیزی نمی نوشت. امروز به من و شما نمی رسید. چه کسانی باید دست به قلم باشند؟ دوستان شهید آنهایی که می دانند خود خانواده شهید، در هر خانواده ای چند با سواد است ولی متاسفانه بعضی ها کم همت هستند، می نشینند بالاخره باید نام و یاد شهدا را ما زنده نگه داریم، این مجالسی که برای شهدا برگزار می کنیم بسیار عالی است ولی نباید تنها و تنها به صرف برگزاری یادمان ها اکتفا کنیم باید شهدا را ماندگار کنیم چگونه ماندگار کنیم؟ هر شهیدی می بایست برای خودش یک کتاب داشته باشد امیدواریم آن روز برسد که ما بتوانیم شهدایمان را به نسل آینده بهتر معرفی کنیم.  یکی از دوستان می می گفت خانه ما نزدیک خانه شهیدی است می گفت من بعد از مدتی دیدم شهید دختر بچه ای دارد نزدیکهای غروب که می شود می آید و درب خانه می نشیند یک روز گفتم دختر جان چرا می آیی درب خانه می نشینی گفت مادرم وقتی می پرسم بابام کجاست می گوید بابات سفر رفته است و من غروب که می شود دلم برای بابام تنگ می شود من می آیم چند دقیقه می نشینم اولین نفری باشم که بابا را ببینم و داخل خانه بروم و به مادرم خبر بدهم. شهدا خیلی به گردن ما حق دارند جانها به قربانت حضرت رقیه (س) این بچه دائما بهانه بابا را می گیرد ... 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی